Monday, July 16, 2012

                                         baiklah. hai kome. aku baru balik dari sebuah journey 
 yg memenatkan tetapi kadang kala menyeronokkan:D

                           

                                      *fyi, im not the one who hold the camera most of the time.
                                       yang selalu pegang adlah kawan aku, Wan Syakirin. Jadi,
                                              banyak gambar orang tidur dalam kamera ni-.-



                                on the way pergi, jam 5.00am. aku bngun jam EMPAT PAGI wehh.
                                                                   tak sangka aku.



ini adalah cikgu kami,
 PAKSU nama diberi
suka buat lawak tak berhenti,
 kadang kadang lawak dia tak menjadi.

*alamak-.- pantun lah wehh. hok aloh. sorry PAKSU
dlm pada itu, ini kami di PADANG BESAR, dtg lah. barang murah
murah punyaaaa.




this picture were taken at KUALA PERLIS, 
annoyingly beautiful.  




ini pula di Taman Ular. Gambar this proven yg Hannan Malek adalah seorang yg pemalas:D
kami semua busy tawaf all around Taman Ular. No wonder Hannan tak ada 
sebelah aku-.-"


ini dalam Taman Ular. 
monyet paling best.
ular tak.


aku tiada karana sibuk merakam si Faeedz mengacara.


ini cikgu kami. mungkin dia jumpa ulat dlm laici. tak pun sabun dlm air-..-





kaybai. opah aku kirim salam
alamak lupa cakap,
ini adalah

PERLIS INDERA KAYANGAN.


No comments:

Post a Comment